مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

مهرسا،خورشیدی کوچک در قلبمان

اولین شهر بازی مهرسا

1393/3/11 8:20
نویسنده : مامان مهرسا
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به طرف دارهای دخترم خندونکخندونک  مهرسا برای اولین بار رفت شهر بازی اولین تجربه جای شلوغ بود  خدا را شکر اذیت نکرد تازه هی بچه ها را میدید می گفت نی نی  بغل من هم می گفتم تو هم نی نی هستی مامان خجالت توی شهر بازی رنگین کمان کلی بازی بود من وبابا گشتیم یک بازی که مناسب مهرسا بود پیدا کردیم  من می گفتم می ترسه گریه میکنه سوارش نکنیم ولی مهرسا توی بغل من اروم وقرار نداشت می خواست سواربشه سوارشد گریه هم نکرد تازه خوش حال هم بودزیبازیبازیبا

پسندها (4)

نظرات (5)

khale parisa joon
14 خرداد 93 22:23
به به چه سایت قشنگ و زیبایی داره مهرسا جوون چه موسیقی لایت و خومشلی !دست سازندش درد نکنه
khale parisa joon
14 خرداد 93 22:36
میبینم که امروز 83 تا بازدید داشتی مفارررکت باشه مرسی عزیزم
مامان آرزو
20 خرداد 93 14:55
ایشااله همیشه خوش باشید
مامان جون
20 خرداد 93 15:27
سلام مهرسا و مامانش خوبین؟ وبلاگ دفترچه خاطراتتون پر از لحظه های شاد
مامان پریا
29 خرداد 93 17:15
به به چه دخمل شجاعی من یه ذره یاد بگیرمماشالا مامانی ببوسش این گل نازو